Sorry people for bad update! jag lovade blogga..

Sorry people for bad update! jag lovade blogga i lördags men usch vad jag ljög.
Träffade fröken fjordebring på dagen, en kaffe på blå dörren för mig! Hyllar inte det stället. Sen soffhäng i några timmar innan dags för stängning. Var otroligt mysigt att umgås med henne iallafall.

Söndagen hade jag en otroligt mysig dag. Frukost. promenix. shopping. espresso house.
Fick med mig en del hem som jag får ta och visa senare. Och bästa nyheten av allt... idag börjar jag på friskvågen!
Nu är det dags att testa på någonting nytt. Så jävla kul det ska bli. Jag är så trött på atletica. FÖRLÅT!
Så hoppas jag ska bli mer hemmastadd här om man säger så. Ny sportbh är inköpt, så nu är det bara att köra?
ska se om jag kan gå med fröken roos så hon kan visa mig runt :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra iordning mig till jobbet. Kortispass idag! Kanske ta och klicka med kameran och visa er vad jag köpt och fått kanske?

Inte varje dag självaste bingo kommenterar i ens blogg. Like.

B-day pics kommer här!












Blev inte alls bra bilder inne på cheers. HATAR verkligen när det är varmt när man dricker alkohol.




my beuti  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0