äppelmos äpplemos mosäpple epplemows

Godmorgens!!

Vart vaken sen halv 9 och ätit en superfrukost - gröt med äpplemos. Kan va det godaste tillsammans med gröt.
Vaknade även med VÄRLDENS träningsvärk i ryggen. Men jag har turen att få massage imorgon, vilket ska bli otroligt skönt! I Neeeed.

Jobbet kallar om drygt en timma. Hope its chill 2day! Pojken har även åkt till estockholmo för jobb så nu blir jag ensam några dar. Tror jag kommer underhålla mig rätt bra, har en fullbokat vecka, återigen.
Bästa av allt - B-day på fredag. Jag fick bytat bort min stängning mot ett mellanpass till halv 9. Det är verkligen bra! Jag är så tacksam, tack elin. Så blir nog en mysig kväll med vänner och familja.

Nu väntar faktiskt våra bästa år. Kanske är ensam om att kolla på den serien?
Hörs ikväll. ♥


en dag i sommras. nördigt men sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0