I'M GONNA BE A SKINNY BITCH!

I'M GONNA BE A SKINNY BITCH!

Jag älskar han som var med i "I form med Anna Anka" Hur skön som helst och väldigt feminin dessutom. Haha.
Jag säger det igen, tv på tisdagar för all del vänner. Hans motto ska jag definitivt köra på i höst! Jag kör, gör du?

Nu blir det vitt ett tag känner jag! Hur lång tid klarar jag det?



Update: Åh angi kommenterade i några inlägg nedan att bakrunden på bilden med mig och darling nästan formade ett hjärta. Att jag inte tänkt på det. So cute!

Kommentarer
Postat av: angi

hihih Ja CUTE!

2010-10-20 @ 16:43:44
Postat av: alexandra

tack gymsi! vi får ta och ses snart tycker jag <3

2010-10-21 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0