21:11

hello darlings! what's up?!

Jag har iallafall sån otrolig träningsvärk i ryggen. Ryggen är det värsta stället man kan ha träningsvärk på enligt mig.
Men annars finns det väl inte så mycket jag kan klaga på här i världen. Suttit och kollat på fångarna på fortet men tröttnade på pauserna så strundade i det sista nu. Fast.. ifs måste bara se vem som vinner.. hejjar ju på handbollslaget som jag gjort sen de första!!

Jag märkte innan idag att jag hade en hel publik tittande på mig när jag gick ut från jobbet. Jag hatar verkligen sånt. Om man ska kolla, så gör det lite diskret istället? Jag vet inte vad som var det intressanta faktiskt. Såg jag konstig ut eller vad var grejjen? Det roliga var att de aldrig slutade glo heller tills jag åkte iväg med bilen.
Har ni inget bättre för eeeeer? ;) kanske var för mitt hårband.. vem vet.

Jaja, nu måste jag springa ner till tv:n igen. Spänning där typ!
Nattipattii lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0