Godmorgon bajbs!

Hur mår ni? Jag mår iaf väldigt dåligt när jag kollar ut genom fönstret. Nu kommer hösten.
Jag gillar faktiskt höst om jag ska prata direkt från hjärtat. Oktober är faktiskt nästan den bästa månaden eftersom jag för varje år blir ett år äldre, haha. Kommer nog snart inte längta tills jag blir äldre. För äldre än 22 vill jag nog inte bli. Så där kommer nog stanna ;)

Nu har jag fått i mig mitt morgonkaffe och funderar på vad jag ska göra med dagen. Blir nog storstädning i mitt rum. Börjar damma igen. Sexton noll noll börjar jag iallafall jobba. Ännu en stängning på g men ska nog gå bra.

Någon som frågade i kommentarsfältet vart jag köpt mitt svarta hårband. Om jag tror det är det jag tror det är, så kommer det från Bik Bok.

Är så snäll så jag bjuder på en låt.. fast den är mest till dig malin :)


Kommentarer
Postat av: sportmallan

tack ollie vad söt du är!:D

2010-09-14 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0