it's a good good day

Nu är jag äntligen hemma efter en lång shopping dag på stan. Träffade Ellen runt tolv så sprang vi och köpte ett par jeans och en mössa till mig, sen mötte vi upp helen och cissi och tog en lunch med dem på mingnon.
Kyckling och fetaost paj it was. Ljuvligt gott faktiskt. jag som inte alls gillat lunchen där, men det var värt.

Köpte en morgonrock med, det var som hittat. Det var på tiden tycker jag. Kommer definitivt gömma mig i den 2night. Fick ju med mig något annat också som ni såg i inlägget under. Gissa vad? Jag har varit en jävla tjötröv när det gäller dom. Så nu mina vänner, nu kommer ni slippa mitt tjat. Tacka gud för det!
Vid fyra mötte jag upp älsklingen och gick och köpte hans fina fina svea jacka. Han är superfin i den! jag kommer vara en stolt flickvän i höst/vinter. Puss på han! stopp på espresso blev det också. så nu är jag helt slut. men det är inte över än, träning står på schemat klockan åtta! SEN sen är dagen slut. för mig iallafall..




inga aploder för bilden inte. men den bjuder jag på, haha


en fin älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0