Mysungar på espresso house.

Mysungar på espresso house.

Dock var frapinon väldigt äcklig igår. Mådde illa. Jag skulle tagit islatte.
Köpte en svart långkjol som jg gått och kollat på varenda gång inne på HM. Så nu är den äntligen min!
frågan är bara när jag ska använda den.. Kommer nog något bra tillfälle. Får lägga upp en bild på den inom kort.

Kvällen spenderades hemma med pizza och kycklingsallad som ni såg i inlägget nedan. Gott!
Så idag blir det sallad till lunchlåda. smarry. jobbar nämligen hela dagen idag, men det ska nog gå bra. Känner mig helt utvilad. hehe. på tiden :)

Dags för lite make, sen åker jag till jobbet och tjänar lite goa cash. KYSS




Kommentarer
Postat av: angelica Fredricsson

Tjaa snyggve ! Jag har haft det sjukt bra ! Rikigt ruggigt tråkigt att komma hem till ett pissväder bara =/ hehe ! Ut i helgen ?! Puss

2010-09-16 @ 20:20:46
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0