sundays are goood



Min söndag!
Mys på ett fullspäckat gekås med e. fick inte med mig så mycket faktiskt, bodylotion, sminkborttagning och sockar bara. Köpte även volympulver från Lanza utanför. Så får testa det i veckan. Någon som har testat det? är det något att ha?

Sen blev det lite pizza med f, säga hejdå till emma och sist men inte minst irene huss och extreeemt dåliga kungarna på tylösand.

update: roligaste kommentaren jag kläckte till tabita igår. (nej, vi är inte riktigt friska på våra jobb,
säger inte alltid helt normala saker till varandra)


Erik: Kolla, jag har köpt en matta.
Tabita: Ah en blå?
Olivia: Nej, den är svart. Svart som din själ.
Haha. förmodligen ingen som förstår hur jävla roligt det lät. 10 poängare! Den humorn går inte att slå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0