smile bejbs

Japp. Bra förfest igår. Jag hanny, anna och sanna tog taxi ändra fram. Snacka om lata. Men som jag sa till anna igår, man ska inte gå i onödan. Till min stora förvåning så är taxichaffisen min stammis på jobbet. Världen är så liiiten ;)
Men iallafall så var hela fotbollstruppen på oscars. Till något annat så luktade vi som att vi hade stått vid en brand. Eller var det bara jag som kände det? Ingen okej lukt när man redan känner stanken av alkohol.
Var det bara jag, eller däckade ni också med sminket utkletat i ansikter och håret åt alla håll? Jag lär mig aldrig. Hate it. Jag är nog inte lika vis med några shottar och drinkar i kroppen om man säger så!

Så var som sagt sista festen med dem nya norgenissarna. Kommer.. belive it or not.. sakna S kåta jokes och hennes "berörningar" haha det finns bara en som du. Men vem vet, kanske kommer upp och morsar någon gång. har världens roligaste film på dig från igår. Dödar du mig om jag lägger upp den? Den kommer nog få många visits.

Nu sitter jag här, med en vagel i ögat (dock inte så stor än) men väldigt irriterande. Har duschat och ska snart åka och göra sverige en tjänst. RÖSTA. Yes. Sen ska jag bege mig till e, en långpromme. Kanske behövligt.


brunis are back!




kissie lips haha


här vaskas inget


nice dresses huh?




Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter jag på anna? haha vad fan hände? ;)

vilken film??? låter inte lovande iaf ;) haha

2010-09-19 @ 18:29:14
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0