Älsklings b-day

Hello sunshines!

Such a day! Tabben imorse - Precis köpt mig ett regnställ för jag vägrar bli dygnsur som jag alltid blir.
Så självklart regnar det när jag åker hem från träningen. Först duggade det lite, så tänkte jag "amen, jag hinner om jag cyklar snabbt" Så kommer det världens skur och jag blir dränkt från topp till tå. Så from now on.. så får jag ta med mig den vart jag än går.

annars fick jag ledigt idag för jag ska fixa inför tårtkalaset senare! Så går runt och småstädar, fixar fikan och tårtan såklart. Ska snart ner till staden och köpa det sista, jag är inte riktigt nöjd än! Jag älskar att fixa, pynta, dekorera osv.. Finns inget roligare ;D Ska försöka hitta ett par andra badbyxor till E. Köpte det till hans b-day men de passade inte. Som jag letat alltså, hoppas några finisar dyker upp.







Går inte beskriva med ord hur mycket kärlek jag har till dig! jag älskar dig helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0