lördagens

Hola!

Hur mår ni idag? Träningen är avklarad och snart blir det jobb 12-18.15! Blir en go dag :)

Tänkte berätta lite om lördagens partybus. Klockan sju befann sig väldigt få gymor hos fröken nord.
Tur att alla var sena för stressen fanns i luften haha när det flög krossat glas över hela golvet. Jag hjälpte till och fixa goa mojitos (ja, jag hatar det men det funkade i lördags konstigt nog)

Försökte leka grillmaster genom att vända på spetten lite då och då. Maten var förövrigt helt fab! Perfekt festmat.
sen klampade det in gymor titt som tätt och fyllde bordet. Trevlig kväll blev det. Såsen var för min del sämst. Nog om det.







mina fina sannis som kommit hem






incidenter hände så vi svitcha dress


love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0