up and down

Hej där!


Nu har jag äntligen vaknat till liv. Legat framför soffan hela morgonen med en varm riskudde på magen, mörk choklaad och en bra film. Hur många lingon finns det i världen Så otroligt bra och stark film! Perfekt på en ledig torsdag.

Åt precis en mini lunch bestående av rester från salladen igår. Ska slänga ihop den ikväll igen tänkte jag, lyckat.
Ska snart möta upp sannis i stan för en kaffe, hämta ut allergimediciner och göra min klocka mindre. Så har en del som jag behöver bocka av idag.

För att få fart på dagen så strömmar nya britneys låt ur högtalarna. S, känner du igen den?



Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa just de ;) up and down vare=)

2011-08-25 @ 19:05:06
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0