Annandagen

Hoooooooooola


Läget? Sitter och kikar igenom julens bilder. Så mysigt. Jag&Erik började julaftonen med en julfrukost med gröt och egen juleskinka hemma i lägenheten. Sen begav vi oss till Valinge för fika och julpromenad i det isande vädret. Nu är det kallt ute. Vid fyra åkte vi alla hem till mina föräldrar för gigantiskt julbord och kvällen var awesome. Mysigt att fira tillsammans med erik, hans mammi och co. Så hoppas alla var nöjda och belåtna. Efter rätt så mycket mat hamnade jag i koma och däckade nästan direkt ;)


Juldagen var vi återigen på bonnalandet men denna gång också med E's syster och man. mat och julklappar. Så alla var happy! Idag skulle jag egentligen firat den tredje dagen hos E's pappa men skulle ju jobba. hade bara öppet några timmar idag och jävlar vilket bra team vi är!  Sjukt glad att hamna med bra människor. Och Jenny såklart min nya boss (haha, fjäski fjäsk men ser fram emot att ha dig som boss på e house,faktiskt)

Nu ska jag återgå till tradera. Ska lägga ut ett par shorts jag köpte i thai. snacka om minimala storlekar. måste varit barn eller så är vi i varberg feta som as.


jul i valinge


jag och fina min man!


jag & sis





Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-12-27 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0