Elsas värld

Ooops fastnade visst framför Gossip och Elsas värld istället för att köra skiten av mig på träningen! Men får köra imorgon och i helgen.  Men rätt skönt att ligga i soffan faktiskt. Mitt huvud har inte riktigt varit med i svängarna idag, lots goin' on right now. I wish the best! ♥

Imorgon ska jag till Agaton och göra mig fin i håret. Happy :) Sjukt trist när man har utväxt och är likblek. Men det ska bli ändring på det. Snyggast på nyår ;) 
Men ärligt talat, varför växer mitt hår som ogräs? Egentligen är det en bra egenskap, jag älskar mitt långa hår. DOCK är det stora problemet att långt och tjockt hår blir så tovligt och trassligt. Det är osannorlikt. Ibland har man bara lust att klippa av alltihop. Sälja det dyrt eller något... Är rätt poor nu.

Längtar tills jag får läsa Elsas värld booken. Slår vad om att den är en HITT. Serien vill man bara stänga av öronen och inte kolla alls. Men fast som man blir så är det svårt. jag och em delade samma åsikter där, man har ju byggt upp helt andra bilder i huvudet. Så är dem fula som stryk allihop. Trodde hugo skulle vara en brunhårig hingst. Okej, han är snygg som spelar rollen men.. inte som jag tänkte. Jaja, ska läsa ut den i Thailand. Nu är det NÄRA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0