The tree of life

Hejhej!

Kom nyss hem från mina föräldrar. Ätit middag och myst med syster. Började se en film som var ytterst konstig. The tree of life, någon som sett den? Klicka här så sjuk film så jag tröttnade på att se en halvtimme utan prat och konstiga scener. Kanske skulle jag kollat klart? den kanske blir bra i the end? who knows.

Ska ta mig en dusch och lägga in bilder i min nya fotoram. Cool. Lätt  thailandsbilder som jag kan drömma mig bort till. Kommer inom kort en lite guide, men orkar inte skriva allt på en gång för den kommer bli rätt lång. Så då passar jag på att skriva mina bästa tips och visa bilder samtidigt, bra va?

BTW. Säljer ett par shorts på tradera. Som är lite för små för mig. Helt oanvända. Kika här vettja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0