återfunnen kärlek mellan mig och karin


Måndagen som skulle varit min lediga dag blev inte så ledig till slut, och inte blev jag ledig imorgon heller.. ;)
Det blev jobb idag och även imorgon. Känns faktiskt bra även om jag fick ställa in mina planer!! riktigt kul idag så gick så satans snabbt!! förstår inte hur tiden rann iväg, så vipps var klockan sex. Efter jobbet gick jag direkt ner till friskvågen. Atleast!! Längesedan sist. Börjar känna mig lat. Träffade A så den långa väntan innan passet blev genast mycket kortare. Vilket flyt jag haft idag ändå.

Min finfina vän karin fick jag träffat en timma åtminstone. Hon bor i Oslo numera så hon är MER än saknad här hemma. Vi fick lite kvalitetstid och det gillar jag ♥
Pricket på I:t är att vi idag fick veta att vi legat på BB tillsammans och lekt när vi var pysslingar. är världen inte liten? Synd att vi inte höll kontakten där som ett-åringar ;) Kul att vi hittat tillbaka till varandra!! Mammy letar för fullt efter ett kort på oss 2. Hittar jag det, blir du den första som får det! promisss.

Nu säger jag godnatt till er sötetossar. Behöver lite skönhetssömn. fått sånna fina ringar under ögonen. Hett äre!


ett par fullisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0