big big love

Hello!

Nu lever jag igen eller jag känner mig mycket piggare. Imorgon är jag förhoppningsvis 100 procentig så jag kan jobba. Under min sjukstuga har älskling kommit hit med ben and jerrys och nya cosmon! Han gjorde veerkligen min dag då ♥ När man mår värst och sängen har varit ens bästa vän, snacka om ljus i min dystra tillvaro ;)
Där ser du honey, du kan om du vill. Det är inte så svårt.

Igårkväll var faktiskt också första dagen jag fick i mig mat. Jag har mest petat i maten och fått i mig en halv macka.
Eftersom jag varit så sjuk så orkade jag inte laga mat (vilket jag självklart hade gjort om jag hade varit frisk) så jag och min älskling åkte och beställde thai. Sen köpte vi jordgubbar, melon och ananas samt choklad!
Jag fick i mig 2 portioner mat me! Stolt. Det behövde jag verkligen. Sen bastade vi och åt chokladdoppade frukter. Det blev trots allt en perfekt alla hjärtans dag iallafall ♥ Jag hade dock önskat att jag hade lite mer energi.










Sista bilden är bäst! Min lilla modell, som jag älskar dig!! :)
You and me forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0