partymood

Hej bloggen!

Vill börja med att säga att gårdagen var bäst!! hade så jäkla kul igår, både hos jeff och på oscars. Tror jag inte var ensam med att tycka det. Fina människor!
När klockan slog sju hämtade em upp mig och då åkte vi vidare för att plocka upp la angelick och malin.
Sen var Jennifer självklart nästa stopp! Hennes 25 års dag skulle firas brutalt. Där bjöds det på lite partyfood, pastasallad med kyckling. Himla gott.

Efter ett flertal cider blev magen rätt uppsvullen. Kände mig som en gigantisk ballong. Sen vips så var taxin där och det var time for somee dänze. Blev att jag drog kortet ganska många gånger den kvällen! Men det gick inte över styr this time, hihi.

Imorse kom födelsedagsgobbin gabbe hit (då menar jag alltså eriks place) med frukost. juice, färska frallor och gott pålägg! He's soo good! :) slutade med lejonkungen i soffan. Mys!
















Kommentarer
Postat av: angi

Jaaa. Satan avad kul det var i lördags ! hahahahah SJUKT KUL !

2011-02-08 @ 18:27:09
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0