BODYCOMBAT



Long time noooo wriiiiite. Anledningen till detta är för att jag igår jobbade jag åtta timmar på "mackken" när jag väl var hemma slänge jag på ugnen och gjorde ost och skinkpaj ala speciale. Ena sidan var täckt med ost och den andra keso. Mums! Riktigt gott. Jag är en pajfantast, helt klart. Nya yrket? Pajbagare? Tåls att fundera på haha.
Sen kom älskling så spenderade den sista timmen o pussa på honom. Vilken lycka.

Upp med tuppen kvart i 7. FYFAN säger jag. Vill aldrig gå upp så tidigt igen. men tyvärr har jag fler körlektioner inbokade den tiden. VARFÖR är man så dum och bokar då? Men men, det gick bra. Vilken tur.
just det, jag har jobbat idag också. 3 timmar. Gick som smort ;) innan träningen smet jag in på gallerian och köpte en pressent och pratade med min kollega på C.

Sen var det dags för bodycombat. För er som inte vet är det ett kombinerat konditions och styrkepass som kombinerar rörelser samt positioner från olika kampsporter såsom karate, taekwondo, boxning, capoeira och muay thai. Och det var RIKTIGT jävla roligt men jobbigt framförallt. Jag har väl varit dum och inte gett det eller boxning en chans. kanske var motivationen på atletica för låg. men jag ångrar det inte en sekund. Sjukt kul, har du inte testat så är det något du BÖR göra :)

Kvällen slutade inte där. Stress in i duschen. Till VILAS kundkväll. Som var muy bueno.




dos tunikos, ett flätat militärgrönt skärp och ett par spets shorts.
Fick sno bilderna från VILA. Kameran gillar inte min ljussättning i mitt rum just nu.
Får visa er vid ett bättre tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0