flowin on friday

Godmorgon bloggen!

Imponerande att jag gick upp och tränade när klokan ringde 07.10! feel so good! Dagen startar alltid så bra när jag tränat på morgonen. Jag är så glad nu.
Tänkte verkligen när klockan ringde imorse " Fyfan, döda mig. jag går inte upp " men så tog jag mitt sunda förnuft och gick mig. Har inte sovit jättebra inatt eftersom jag blev väckt flertal gånger av en fullis. Men känner mig ändå levande nu men återstår och se hur trötter jag är ikväll.

hur som haver har jag nu bestämt mig att mitt körkort skall tas snarast och nu kan jag inte skylla på vädret. För jag har inte kört på jättelänge men ändå så traskade jag ner till trafikskolan igår och körde. Så nu börjar jag komma iform igen ;)
sen efter jobbet åkte jag till friskvågen och träffade astrid för lite spinning! och nej jag tränar inte ihjäl mig som alla verkar tro... haha.

Nu blir det dusch sen gröt!! Undra vad man ska ha på den idag? ;)


älskaaaaaaaaaar sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0