fru andersson

Hej allihopa!

Helgen i fråga har varit lugn för min del. Känner mig riktigt utvilad efter allt jobb och stress dessa veckor! Har kanske inte haft humöret på topp denna veckan, vet inte varför. Weell, lördagen spenderade jag med fru andersson. Hon hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem till henne för tjejsnack, popcorn och godis. Hon är verkligen den sötaste!

Nu sitter jag och inväntar jobb på Mc donalds. Så ska dit och avverka lite mer än 3 h jobb. Och dagens höjdpunkt blir att min älskling kommer hem, så hade tänkt att laga taccopaj till honom. Snällt va? Nej, gör det lite för min egen skull eftersom jag trånat efter det så länge nu. Så får man en god matlåda på köpet ;)

Känns inte som att klockan är 11, jag har liksom varit uppe i evigheter.... Jag börjar bli rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0