MCD

hej lovers

just nu tillbringar jag, i ensamhet skall poenteras, i sovrummet en måndagskväll medans baby och gabbe kollar någon dålig actionfilm. Som inte verkar speciellt bra. Dålig kvalité och allmänt löjlig. Jag tål inte sånna filmer så därför har jag tyvärr valt att sitta i rummet helt själv och läsa bloggar. Eller hur låter det som ett bättre val?

Jaja, min dag har sett ut på följande vis:
Träning med söta S klockan nio.
mcwork
finncrisp och toast
städning till max
soffhäng

Sounds fun, huh? Måste säga hur jäkla stolt jag är över mig själv att jag pallrar mig upp så tidigt, innan det blir ljust ute, och går upp och tränar. Det känns så jävla skönt efteråt. De flesta människor hade sovit till 11 om de började 12 haha. Fiony, i bet u miss friskvågen. tänkt hur kul vi 3 hade haft ♥



Tacopajen igår var himmelskt god och jag tror den uppskattades rejält av min fina. Får göras om snarast tycker jag. Enkelt och billigt framförallt.



Kommentarer
Postat av: M

Kan du inte lägga ut receptet på din tacopaj? :)

2011-01-24 @ 23:33:10
Postat av: Anna

Ge mig recept tack!!

2011-01-25 @ 08:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0