rump-sitt all night long

Godkväll!!

Blivit mer kvällbloggning nu på sistone. Tiden räcker inte riktigt till. Har precis slängt i mig mat som om jag inte ätit på flera dar. Så mackor och fil. Jag orkade inte hitta på något bättre.

Nu har jag har precis varit pump med maria. Faktiskt andra träningspasset idag. Så jag ska väl inte klaga på mig i detta läget. Imorse var det jag frida & hennes kompis anja som körde core. och jag överdriver inte när jag säger att jag har VÄRLDENS träningsvärk i magen.

Vid halv ett mötte jag upp godingen helen. Litet avsked där nu när hon åker till kalmar och pluggar. Good luck 2 you. Jag tog även med 2 klackar som hade gått sönder från scorett. Och ett par fick jag helt nya. Så klagar inte.
Skulle gjort det mycket tidigare men man får liksom aldrig tummen ur när det gäller sånna saker. Så ska hämta ut de andra skorna nästa vecka och se om de gick att laga.

Nej, nu ska jag duscha och sen ska jag spendera kvällen sittandes på min feta *piiip* hela kvällen. worth!


bild efter träningen. åh vad camen ljuger om mitt utseende för tillfället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0