shaky shaky

Måndag igen, ny vecka. Då var det en vecka kvar till lön, jag kan säga att den behövs. Blivit en del julklappar och julshopping så behöver lite påfyllning på kontot.

Imorse klev jag upp som en raket ur sängen. okejdå, snoozade 5 enstaka minuter. Och det är mycket lite för att vara mig. På vintern så ligger jag gärna o drar mig, men inte idag. Precis när alarmet gick igång så reste jag mig upp snabbare än blixten. Otroligt!

Nu är jag klar med träningen för dagen! Så håller på att göra iordning mig. Platta o blåsa håret är next! Sen står lunch på mingan på schemat :)  Jag hade hemska mardrömmar om vad som kommer hända sen. Så förmodligen blir det mildare än så. Men jag har en fet klump i magen och hjärtat börjar slå snabbare o snabbare. Men får helt enkelt sätta på mig mitt coola jag!! (haha, nej jag sitter seriöst här o darrar) 3 timmar kvar.

Måste tänka på något annat nu. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0