stantons

Jag kan lova att mina fossingar är isklumpar vid detta tillfälle. Det är inte sant. iskalla.
jag kom precis hem från stantons med min kära vän S. tog bussen hem så var tvungen gå en bit hem vilket inte gjorde det bättre för mina kalla fötter. Borde köpa ett par bättre skor?! eller köra på dubbla sockar framöver.

Easy linen gick iaf bra förutom att det var helt sjukt jävla jobbigt idag? Jag och anna mådde så dåligt efteråt så vi orkade inte röra oss. Men det är väl rätt positivt tror jag, visar ju att vi inte maskat ;)
Blev en lunch på mingan med ricardo innan jag mötte upp anna. Vi gick och kikade på stan och sen blev det kaffe o muffins på eh. Köpte faktiskt täckstift från Lacome. bra pris & bra köp ;) hoppas den duger......

hade faktiskt tänkt att göra en kopp te och sätta på mig onepiecen och lägga mig och kolla gossip eller något.
en mysig fredag helt enkelt. tror baby kommer sen också ♥ perfect!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0