work baby

Tänkte skriva fortsättning på året som gått, men fastnade istället i läsandet. Rätt roligt att kolla tillbaka, nackdelen är ju att mina inlägg var meterlånga. Jag skrev ett inlägg om att man blir starkare av motgångar. Riktigt klokt sagt, så glöm aldrig det. Här har ni det.

Som jag skriver så får man helt enkelt anpassa sig till situationen och göra det bästa utav det. Vi har lyckats i våran familj. Efter många tårar och mycket krafter är ingen längre sjuk. Alla har numera blivit starkare som individer.
Så lev i nuet. Saker och ting kan förändras drastiskt när man minst anar det. Så nu väntar Milano på oss! ♥

08.10 ringde min klocka imorse. Klockan halv 9 befann jag mig på friskvågen med min vän S. Powerstep.
Efter det skulle jag frida och anja gått på vattenspinning/stryka. Det som är så typiskt var att det fanns 2 platser kvar. Så eftersom jag redan hade tränat för dagen fick jag hoppa det. Synd, jag ville faktiskt testa, tillsammans med alla söta pensionärer. Så nu har jag slängt i mig min dagliga dos av havregryn. idag tillsammans med kiwi. yummie.

Får väl mentalt börja ladda för kvällens jobb. Nattstängning vilket innebär mucho slit och jobb till två på natten. Och då är det ändå inte slut, upp några timmar senare för sex timmars jobb på claudell.

Kolla förresten vad som hände. LÅNGT inlägg. Så PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0