Det här är livet!



Det här är livet just nu! Latte och rostade mackor med ost och marmelad. Så onyttigt men ack så gott!
Dagen började med lite simning på Simstadion med e syster och jonathan. Satan vad jobbigt det är att simma ändå, jag kände dock att jag inte kunde simma en meter utan att få astma attack. Ville verkligen inte gå upp ur sängen i morse, eftersom det gjorde så jäkla ont i halsen. Känns lite bättre men det finns fortfarande där.

Sen åkte vi till Coop och storhandlade! och åt en supergo frulle tillsammans. Och sen fullt upp hela dagen!
Fyllde i min tatuering vid tolvtiden (Så sjukt ont det gjorde, gör aldrig en tatuering på revbenen) Letade efter en specifik pressent till syrran. Blev lite besviken eftersom det jag hade planerat inte fungerade. Så vi får väl se om hon blir glad ändå.

Nu ska jag testa min nya vågtång, hoppas på succé! Pics comin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0