Just go with the flow

Hallå hej!

Skulle kommit upp ett inlägg för ca. två timmar sen men eftersom våra datorer i detta hus hade arabies så uteblev det. Rass och Nina gick precis hem efter en film! Just go with it hette filmen och jag kan säga att den var rätt rolig men ändå ett stort skämt. En aning förutsägbar om inte annat! Vad är en film utan spänning? Spänning, så man varken kan slita blicken av tvn eller att ljudet tystnar runt omkring en. Så poetiskt det lät, men så är det faktiskt.
Måste säga att jag sätt ett antal bra filmer på senaste tiden! Stort plus.

Onsdagen spenderades först med åtta timmars work. Sen grillning ute i Valinge! Fick träffa 2 söta ungar varav en sovande och en sprallig som tusan som spillde kaffe över hela mig. Kids alltså
sedan blev det hemgång och snabbt ombyte för party med mina tjejer! Start på oscars men fortsättning på bodegan.
Summan av detta blev ännu en crazy night med alcohol, morsor, galna män och en polsktalande Giza. Kan inget annat än att fetgilla!






baby, you rock my world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0