Law Abiding Citizen










Det här kallar jag shot!




Bästa på hela kvällen!


Nu har förövrigt jag, sis, joni och baby kollat på en sjukt bra film! Efter halva filmen kom jag på att jag redan hade sett den. Bra där! men värd att se igen. Filmen hette Law Abiding Citizen . Inte sett den? Do it!

Borde väl gå till sängs nu. 2morrow står simstadion på listan och vi ska vara där klockan åtta. Mot min vilja.
Jag hatar vatten och jag hatar att simma. Men E tvingar mig så har inget val. Sen ska jag till Hair of the dog och fylla i min tatuering. Något säger mig SMÄRTA..

Nog om det, ett annat fynd jag gjorde på OnOff idag var en vågtång. Som ni la märkte till på fotona ovan har jag vågat mitt hår. Så sjukt snyggt! Visar er imorgon. Sov gott puddingar

Kommentarer
Postat av: Louise

Superfint! Var var det för märke på den?(:

2011-07-18 @ 15:03:32
Postat av: olivia

OBH Nordica är det!:) Har inte testat min ännu, men hoppas den är lika bra!

2011-07-18 @ 16:12:57
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0