Lill lördag





Bra kväll med fina vänner igår! Blev först en visit hemma och träffade polska gäster. Sån uppskattning man fick. Ni vet inte hur polacker är. Jag var väldigt bananas igår! Så bananas att vi vaknade klockan ett idag. ETT alltså. Det är rätt sjukt. Kvällen igår var rätt.... ja.. Någon som saknar en hundralapp? ;) Fick en slängd på mig med ett flin. Vet inte hur jag ska ta det? Billigt haha

Dagen idag har jag spenderat lite med alex. Hon tog med sig käk, så åt vi tillsammans. Och hade lite catch up och drack kaffe ur min tassimo älskling. Efter det mötte jag upp Jennie för en frappe. Fick allt en bild på henne som jag lovade att lägga ut i bloggen, haha! Sen har det inte varit roligare än så. Spenderade några timmar i stan att traska runt och kolla kläder. Sen hem och äta, kolla på film som jag senare somnat till. Och nu har vi varit med Nenne och Patrik på MCD.

Nej, nu ska jag fan lägga mig. Jobb på C 2morrow. See you there :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0