Makrill all night

Godkväll!

No more work for today! Och ledig söndag känns så underbart. Om det blir som planerat sticker jag, erik, emelie & peter till Liseberg. Om inte de sviker såklart ;) hoppas bara på att det inte är många som tänker samma att de också ska åka imorgon.

Efter jobb och serie tittande igår så fick jag träffat fröken berglund också! Visa henne lägenheten och så :)
samt idag träffade jag alex. Pw var på G men blev inte mycket med det. Två vändor till Kvantum blev det istället.
Vi köpte mat till hennes far. Så inställd pw. Jag kom hem med världens godaste fredagskvällsmat! Firre it was! Varit så fruktansvärt sugen på det i flera dagar. Får bli min nya claudell mat eftersom jag bara kan äta kall mat när jag jobbar där. Så slog det mig..  Makrill med primörer! Lööööve that word.

Nu inväntar jag min babyalex igen. Vi ska göra våra rumpor mer dallriga I HOPE.


My fooood 2 night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0