sweet sweet sunday!

Hej puddingar!

Hur mår ni? Kom precis hem från 3 toppar. Jag och emelie drog dit efter jag slutat jobbet! Tyckte vi var värda det ;)
Det är en fruktansvärt bra anledning som alltid går att skylla på, eller hur?
Jobbet gick fint. Mycket folk som vanligt så tiden sprang iväg!

Nu ska jag snart börja göra mig iordning inför kvällen. Jag, giza och em ska till bodegan och äta, kanske blir det ett glas vin eller två :) den som lever får se hihi. I vilket fall som helst ska det bli spännande, har aldrig ätit där.

fridaaaaj

Började med vin hemma hos moi med ett gäng brudar! kameran fick lida den kvällen.
Även vi. Som S redan skrivit i sin blogg så sög oscars mer än någonsin! Kan säga att alla vi framstod som morsor ;)
Så jag o em gick och käka körv (Finns filmer på det som vi hemlighetsstämplade) sen gick vi vidare till grappa för varbergs godaste drink! Peaches we are in löööööv













Mina fina emelie!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BildtattarN

2011-07-03 @ 19:50:57
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0