Giza

Hey! :)

Blev en mysig kväll igår. Jag mötte upp fröken Giza vid håstenshallen där vi handlade och hämtade upp mitt paket.
Mums vad gott den luktar! Ska visa er senare vad det var.
Sjävklart gjorde vi det så enkelt som det går. TACCOS för hela slaten. Dock tillsammans med nötter, chips och vin. Fetvarning! Vi satt och smutta på vin och lyssnade på gamla fjortislåtar. En liten nostalgitripp. Rätt rötna låtar det finns.

Bodegan var självklart proppat med människor, hälften av dom bittra som tusan. Finns inget jag stör mig mer på. Sitt hemma och tyck synd om dig istället. Gå bara inte ut och förstör för andra. Idiotas! Trots detta blev kvällen lyckad. Slutade med korv! Godare fyllekäk går inte att hitta.

Vaknade upp någorlunda frisk så pallrade iväg mig till stan och mötte upp Gobbi. Sen drog och käka med en gommi och tillsist köpte jag en asfin jacket!! gobbi hjälpte mig köpa proteinpulver. Så nu har jag slösat 500 spänn på sån skit. Får se om det gör någon nytta. Har någon testat?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0