GLAD MIDSOMMAR

GLAD MIDSOMMAR SUNSHINES!!

Solen var ju framme ett tag.. och nu kom skuren vi alla väntat på. Men förhoppningsvis var det den första och sista för idag. Hade heller inte skadat med lite varmare grader! Redan varit och köpt krans och tränat zumba. Snacka om möra ben idag! Sån träningsvärk. Nu har jag proppat i mig gröt med jordgubbar och nektarin tror jag det var. favorit!
har också suttit och spanat tattoos. Jag vill som sagt göra några nya. Ska visa er några favoriter!

Nu ska jag ta på mig och traska ner och möta några tjejer i town. Ska hitta något midsommarfint!
Puss så länge

(den sista bilden är så jag vill göra. fast lite midre och mer. Vad tycker ni?)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0