middag i valinge

Hej!

Just nu går jag runt och städar och svettas här hemma. Helt sjukt vilken värmebölja vi har i lägenheten, haha.
Igår var det min sista stängning på M. Har en och en halv vecka kvar där tills jag slutar där! Back 2 yesterday, var iallafall den värsta stängningen i hela mitt liv. Vi slet som DJUR. Var inte riktigt okej! Mådde seriöst dåligt. Det gjorde nog vi alla! Och vi hann nästan klart med allt i tid även om vi hela tiden låg efter och folket strömmade in. Grymt ändå!


Jag och bejb drog och åt frukost på getterön igår. Hur mysigt som helst! Hann powersola lite då och då eftersom det var molnigt. Men skönt ändå! senare drog vi och åt mat i valige hos eriks mother, där hans sis och kusin befann sig.

Nu måste jag åka och handla innan jag ska möta upp Hanna på stan. Ikväll blir det jobb på HUS 13. Snaajs!
Kiss!






söta syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0