pissemiss



Morgens!

Har precis ätit frulle efter lite morgonträning, härligt! Ska hoppa in i duschen nu, fastnade i telefonen lite för länge.
kommer snart bli iphone ägare, det var på tiden. Så ska slänga min gamla mobil i sjön ;) 

Idag är jag ledig så har inte riktigt planerat vad som händer idag. Ska träffa min fina bästis, det är en sak som är säker. Vad ska ni göra? vet att det är en som sitter på ett plan till NY. Det är inte fy skamm.. Ha så kul nu sötrumpan. Längtar tills jag kommer till lite varmare breddgrader, thailand wiho

Kommentarer
Postat av: angi

Hahahhah !!!!! Du har så rätt så =) hahah !!!



När ska du till thai gumman ??????? Vi ska dit i december.... Puss

2011-06-27 @ 22:53:02
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0