tröttis


just såhär känner jag mig idag..

Hej friends!

Kom på att jag inte hann blogga igår och såg att mitt blogginlägg från mobilen inte kommit upp pga lite olika skäl!
börjar bli rätt mör efter veckan men snart är det helg : ) har precis varit och tränat så det är dags att ta itu med mindre roliga saker... tvätta, laga mat, städa. Känns som jag gör det varje dag. Men lördag ska jag inte göra ett skit. Ledig o allt.

Igår efter jobb o träning åkte jag en sväng till mina föräldrar och åt kina mat. Tackar inte nej när huset bjuder ;)
Nej nu ska jag speendera resten av kvällen med min älskling. Saknat honom.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 11:53:24
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: angi

Ahh Eller såg den på klings blogg för Ap länge sen, men har aldrig hittat den. Så det var bra viktoria visa mig :) hahah !! dock är den i grå slut överallt så blev en marinblå !! Snyggt

2011-07-02 @ 09:53:48
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0