UNIVERSEUM

Hallå!

Supersöndag igår. Vi hade bestämt att göra en utflykt till GBG och besöka universeum. Jag emelie gabriel och erik.
Så jävla kul var det. Har varit där en gång när jag var liten så hade glömt hur det såg ut. Rätt intressanta saker att kolla på! ;) Lovar er att jag och emelie gick runt som små barn. Skrattade åt allt och alla och hade nog roligare än de flesta. Det var en plattfisk som simmade runt i en bassäng. Så halva den var uppe på ytan och em säger
"Smack dat...." hahah jag dog lite. Blir aldrig kul när man ska återberätta något...

Efter vi spenderat några timmar där försökte vi leta upp ett matställe, var inte lätt i den delen av stan. Tillslut tog vi första bästa China restaurang. Maten var ingen höjdare men allt gick ner med den hungern ska jag säg!

Nu låter jag bilderna tala







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0