one love

Hej på er!

Har inte blivit någon bloggning igår eftersom jag spenderade hela dagen med älskling! Vi firade ett år på kusthotellet med massage, bubbelbad, bastu och träning. Spa hela dagen i nästan fem timmar så vi kände oss som två maneter!
kvällen avslutades med massa plockmat, och summerar dagen som UNDERBAR. Sånt behövs mer i vardagen, LYX.
Ett år iallafall, känner mig lyckligare än någonsin. Du är min!

Onsdagen i bilder

favvisar!



kaffe på paggan med anna, julia och kajsa.




haha, jag kände mig såå snygg


plockmat, vin och grogg med J och S.













Skön onsdag! Bytte ut vinet mot groggar istället, haha. Gick sådär med max 2 glas vin.
Men värt!

Kommentarer
Postat av: frida

sjukt snygga rosa shorts :)

2011-06-06 @ 21:53:31
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0