adjustment bureau


Hej på er,

Blev rätt sent igår så hann inte skriva något. Jobbade på Claudell till 18, sen vid stängning kom Mimmi och så var det dags för planka och vin för vi som jobbar i Gallerian. Så det var uppduktat bord och massa gott.

Synd att det inte blev fler, men vi var hela styrkan från Claudell! Riktigt mysigt att träffa allihopa och se vilka som egenligen jobbar vart osv. För man har ju stött på några efter stängning men inte vetat exakt vart de kommer ifrån.

Det blev god plockmat och lite vin på det. Perfect! Vid nio-tiden stod det bio på schemat.
Adjustment bureau hette filmen.
Förvånandsvärt bra faktiskt och spännande. Jag och mimmi satt liksom " neeej men varför? hela tiden.." Det bästa var också att man inte hade en aning om vad som skulle hända i filmen, så riktigt bra! Credd till den :) Så se den!!

Det bästa är när vi kommer ut från biosalongen så är det snöstorm. HATE IT. Vad händer? det har varit vår de senaste dagarna och sen händer detta? Så Mimmi fick köra hem mig med cykeln där bak. Vi hade så jävla roligt när vi skulle få in cykeln.. haha..

Det som stör mig nu är att man inte kan cykla. Så hade tur att papi var hemma från jobbet och kan köra mig. Jobbar nämligen på M först tills 13, sen 14 på C. Så det blir lite fläng där, typiskt. jag som börjat gilla cykeln mer nu för det är fint väder.

gårdagens bilder

mitt fina gäng på claudell




carlings






Espresso h, Village och Claudell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0