dinner

Helloo!! :)

Nu tänkte jag få ihop ett riktigt inlägg. Har ju blivit mobil inlägg istället, men bättre än ingenting :)
Kom precis hem från Valinge. Middag med våra föräldrarna! Var riktigt mysigt. Bjöds på lamm och potatisgratäng och en supergod tårta till efterätt med passionsfrukt. Smarryyyy.. jag är ju rätt svag för sötsaker tyvärr.

När vi kom dit var ju det första baby gjorde att plocka fram sin cross som ni såg på bilden nedan.. Han blir som en liten bebis alltså.. men det är rätt gulligt. sen letade han fram lite av varje, fick skjuta luftgevär och lite annat som jag inte vet var det var egentligen ;) så det kan man nu bocka av från listan....

Vad hittar ni på ikväll då? Jag ska faktiskt vara hemma. Känns inte lönt att göra så mycket. för den delen så orkar jag inget annat än att ligga framför tvn, så hade tänkt att sätta på Stylisterna och kolla ikapp det jag missat..

natti ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0