double up

Hej vänner!!

Hur mår ni? Jag är sjukt trött. Jobbat på C idag fyra timmar och snart är det dags för några timmar till på M soonisch.
Hoppas tiden går snabbt för håller på att somna redan nu.. buuhh..

Igår var det jobb hela dagen med. Sen åkte jag hem till m & p och hämtade mina kläder och byrå.. Så spenderade hela dagen att packa upp flyttlådor. Då är man sambo ;) så har hållt på att fixa lite här hemma.. Köpt nya fina lampor och lite möbler :)

Sen kom emma och alex och gjorde mig sällskap. Vi körde lite earth hour här hemma.. sen film med popcorn och glass! fröken andersson indroducerade mig till popcorn med cheddar smak. Ljuvliga vill jag säga ;)
Vi kollade på FARSAN.. Det var föör rolig. Humor till max! haha. det roligaste var nog "Death" hahahah alex förstår vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahaha sjukt kul!

2011-03-27 @ 20:13:27
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0