fröken odenius, atleast!

hello!

Hur mår ni snyggingar? Jag mår bra!! :) Jag är så glad att våren börjar komma, solen börjar titta fram och jag hör fåglar som sjunger. Härligt är det. Nu börjar jag bli rätt trött efter dagens 8,5 h jobb! Innan jobbet var jag faktiskt på friskvågen och avverkade 2 pass. Förvånad att jag hann innan jobbet. Blev en snabbdusch, lite för snabb faktiskt, sen kunde jag ändå äta i lugn och ro, sitta vid datorn, lyssna på musik och till och med känna "vafan-ska-jag-göra-nu känslan" haha.

I lördags var jag som sagt och tränade bodycombat. Inget man missar precis! Sen åkte jag, papi o älskling ut och övningskörde. Jag på 70 väg. Ett stort skämt. jag var rätt nervös ;) sen åkte jag och jobbade fyra timmar kom hem lagom till ostbricka med mam o papp sen hem till fröken andersson o hennes nya lya : ) me like. Avundsjukan flödar här!

Igår var min lediga dag på 11 dagar typ.. blev första vårfrukosten på balkongen. Sen så spenderade jag resten av dagen med ingen mindre än fröken odenius. Min älskade älskling är hemma! och jag ser henne imorgon också, jag är så glad med det trollet. Vi fikade på mingan med johanna, luisa och hanna också. Tryckte i mig latte och morotskaka. fyfan jag gillar inte latte längre (eller donkens latte är den enda som funkar för mig) det är för mycket alltså. För mycket äckligt skumm som man mår illa av. Ska inte köpa det på ett tag. Blev en lång fika med massa catch-up talk och kramar. Åkte sedan tillbaks hem till nyhemsgatan och kollade på Gullivers Resor med mina gobbisar.. Besviken på den filmen, trodde den skulle vara mycket mycket bättre. Så kan det vara. På kvällen blev det Hawaii sallad från Via Veneto (Förvånadsvärt god, eller jäkligt god) solsidan & wallander.

Ska försöka hinna med att blogga mer varje dag istället för världens klump-inlägg. SVÄR ska bli bättre.
u have my word
.

Now - bed. Love u guys




haha, den sista bilden är för rolig. Undra vad vi pratade om där? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0