jag älskar tulpaner

Godkväll bloggen!

Nu kommer dagens inlägg. Bättre sent än aldrig. Igår efter jobbet blev det full rulle helt enkelt. Hann med både det ena och det andra. Lite övningskörning, boxningspass med B och självklart satt jag också bänkad framför Desperate H. Loveeee! finally back!

Onsdagen såg ut exakt likadan fast lite annan ordning. Träning - övningsköra - dejt med anna - körlektion - jobb.
Så ser mitt liv ut just nu! All min lediga tid ska gå åt det stora kortet.................

Gick förbi Kicks innan också och köpte en stor sminkväska som jag kikat på för ett tag sen. Kände att det var dags för en uppdatering med mer utrymme. Såå snygg är den :) så kunde jag inte låta bli att köpa ett nagellack som spricker.. Lånade det av Malin i helgen och det var så jävla ful/snyggt.. en situation som man bara är tvungen att köpa ni vet.

Nu har jag duschat och dricker en kopp te. Väntar på älskling som håller i quizzen ikväll med, han är lite sjukis så ska pyssla om honom ♥


mina fina tulpaner som börjar slå ut... måste jag hitta massa nya saker som jag älskar?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0