Så börjar jag idag!

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Så börjar jag idag! Haft en liknande arbetsdag idag först lunchrush på m sedan vidare till den fina butiken med stort C. Leu var med mig hela dagen idag. Vilken tur jag har att jag tycker om henne ;) hon är för skön den tjejen! Hon lyckas med allting konstigt nog. Tur att vi har varandra!

Jag har legat på soffan tills nu och kommer fortsätta spendera fredagen likaså! som jag skrev innan har jag fått en sån retlig hosta med slemm och allt som hör till. Ibland blir jag till och med helt yr och svettig. Så känns som jag behöver en ledig dag och coola ner en liten stund. Så jag har bytt ut kaffet mot te och honung, slängt i mig en alvedon och hoppas på att det lämnar mig ifred.

Legat och kollat på halv åtta hos mig. Är jag ensam om att bli så himla hungrig framför sånna program?
Blir sugen på allting som har med mat att göra. Så har gått och rotat i skafferiet efter något ätbart ;)
sen fastnade jag ytterligare framför något som handlade om arbetslösa. Faktiskt intressant!

Något annat som jag inte tror ni har missat är vårens trend. ORANGE OCH ROSA!
och jag vill ha ett orange läppstift soo bad! blir så insprierad av denna bilden. Lite smink, blek och färgstarka läppar. So gorgeous! Hiss eller diss för denna trend?


Kommentarer
Postat av: angi

hahahah Kom inte på någon annan rubrik !!! Åh det roliga är att den inte ens stämmer in på mig för jag har ingen röööv. Hahahahah!!!!!



Orange är SNYGGT HETT & UNDERBART !! HA köpt på mig läppstift nagellack linnen kofta & tee i orange. Hmmmm Like it !!Rosa är ju alltid fint :)

2011-03-31 @ 22:09:06
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: angi

hahahah Kom inte på någon annan rubrik !!! Åh det roliga är att den inte ens stämmer in på mig för jag har ingen röööv. Hahahahah!!!!!



Orange är SNYGGT HETT & UNDERBART !! HA köpt på mig läppstift nagellack linnen kofta & tee i orange. Hmmmm Like it !!Rosa är ju alltid fint :)

2011-03-31 @ 22:09:41
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: angi

hahahah Kom inte på någon annan rubrik !!! Åh det roliga är att den inte ens stämmer in på mig för jag har ingen röööv. Hahahahah!!!!!



Orange är SNYGGT HETT & UNDERBART !! HA köpt på mig läppstift nagellack linnen kofta & tee i orange. Hmmmm Like it !!Rosa är ju alltid fint :)

2011-03-31 @ 22:10:16
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0