Sorry for bad update!

Sorry for bad update! Jag har haft en helg med mycket jobb och jag har helt enkelt vart helt slut efter det. Så blev en välförtjänt sovmorgon tilll halv tio idag.

Nu har baby precis varit här och ätit lunch med mig och snart kommer min finaste granne malin över :)
Ska se till att ta en vända på stan och förhoppningsvis en promenad och kaffestopp på vägen, om vädret tillåter det vill säga :) Solen kikar fram lite då och då. Så hoppas på det! Är helt ledig idag vilket är superskönt. Men sen väntar ännu en veckas med jobb och slit. Det är det säkert värt när pengarna trillar in. Men mer pengar ska det bli. Jag är inte nöjd. Nu när man har samlat på sig titeln som sambo så måste det bli ändring när det gäller den biten också.

Nu ska jag slita lite i malin så vi kommer iväg. Kisses! Lovar er fler inlägg idag!







Lite details.
magtröja/linne - london, orange nagellack - depend, poncho - hm , shorts - gina tricot

Så var det dags att börja använda orange nagellack igen! Nu börjar det bli poppis.
Men mitt är två år gammalt. Betyder det att jag ligger liiiiiiiiiite före i modet eller? ha ha ha ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0