Modevisning i Gallerian

Hej på er!

Oj vad mycket vi haft och göra! Men det är bara att vänja sig, men kul har vi iallafall :) det är otroligt viktigt speciellt när man är stressad att man har kul med alla. Men tyckte jag och victor var grymma idag!

Gallerian hade en modevisning idag för alla butiker (Espresso var ej med) då jag egentligen skulle varit med och gått men blev en snygg brunett istället och mimmi såklart! Så stolt man blir när man ser att man har så otroligt snygga och vackra vänner. Kände mig precis som en storasyster haha :) Löjligt men, du är så fin mimmi! ♥

Nu ska jag ut och kolla eriks nya BMW. Han har nu sålt den blåa faran... ;) den är far far away! Så nu slipper vi se den iallafall. Vi saknade ju hondan när den gled runt i Varberg. Dåligt där baby!

Förresten, Smyckena som Mimmi har på sig på bilden är från Lotta Djossou. Dem är i äkta silver till riktigt bra pris!
Finns även en kollektion i koppar. Ska se om jag får tag i några mer bilder sen kvällen, hade varit roligt om jag kunde lägga ut några här!



Älskar min smygreklam på E house i bakrunden.




Supersöta Isabella var också med och gick :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för ditt fina inlägg Olivia! :) Ska du säga, din snyggsak! Smyckena är riktigt fina så det var jättekul att få visa upp dem! Nästa gång får du också se till att vara med!:) Puss&Kam!

2011-10-28 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0