Hej! Lång dag, först nu har jag faktiskt l...

img_4948 (MMS)

Hej! Lång dag, först nu har jag faktiskt lagt mig! Blev käk hos nina och rasse men fick bege mig hemåt själv för min mage värker som in i.. Så patrik och erik stannade en stund till! Såg en film som sög, så lär inte missa något. Dagen har varit hur bra som helst! Började med att rigga event ytan när jag kom dit, kämpade med att sätta stolpar i marken inför tipspromenaden, sätta upp mer tält och massa annat. Sen stod jag i min lilla tät med goodiebags och gav ut saker till tipspromenaden. För er som inte vet exakt var det var så är det ett företag som heter dacia, ett bilmärke, under Renault som hade "hyrt" ett event företag som jag jobbade för idag. Var  ansiktsmålning, ponny tidning, hoppborg, bågakytte, sportfiske och mat i mängder. Blev väldigt uppskattat :) nu ska jag faktiskt sova! Ska bli såååå skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0