daaamn


Dyiiing over here! träningen var pain in the ass
så att säga, men ack så bra.
En gång i veckan så är jag fit sen, or not. Nu får man allt börja träna till sommaren.

TRXen var bättre än förra passet och även ännu mer TRX övningar. Tycker det är sjukt bra träning alltså. Hittat något jag verkligen tycker om. Galet jobbigt och bra för många muskelgrupper samtidigt. Någon annan som testat det? :)

Well well. Gjort broccoli soppa till kvällsmat och det kommer bli min lyxiga lunch imorgon.
Jobbar från dos imorgon men ska upp tidigt för att dra och träna. Easy Line och core blir det tror jag.

Ville visa mitt fina fjäder hjärta. Så sött. Jag har velat ha ett sånt aslänge. jag vet att det är sjukt fånigt. Men det är väl ändå lite gulligt, eller?




Kommentarer
Postat av: anna

Nej, inte alls fånigt, är ute efter ett liknande, vart har du köpt det?:)

2012-02-23 @ 09:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0