Kramar om världen

Idag skickar jag kramar till alla mina nära och kära ♥  jag har er alla i mina tankar.

Denna dagen kommer vara en svart dag i mångas kalendrar. Hallands Nyheter, Aftonbladet, Facebook. Överallt står det om hur fyra så unga människor omkom i Thailand i en oerhört tragisk bilolycka när en lastbil kör på fel sida av vägen och rent ut sagt mosar bilen. Detta är så ofattbart och hemskt. Finner inga ord.
Jag hoppas ni alla vilar i frid.  ♥

Jag tror att alla fick sig en återställare idag. Det slog oss att inte alla alltid finns hos oss. Vad som helst kan hända, när som helst. Vi måste ta vara på varje minut, vänner och familj. Ha inga ovänner eller fienden. Gå inte runt och var bitter hela tiden. Tänk på allt som är fint runt om oss. Allt känns så otroligt ytligt när man tänker på vilket halsband som passar till sin blus yadayada när helt plötsligt folk försvinner en efter en.. Detta ska inte hända.
Det dör så otroligt många i trafiken i thailand om året så det är skamligt att ens skriva det här. I snitt - En person i timmen. Så snälla, alla ni där ute. Vara rädda om er!





Tänker på dig, Elin.

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad fint du skriver Olivia, jag ryser & gråter! Jag kände Frida genom att vi jobbat ihop någon sommar, men det kvittar egentligen för jag är ledsen för världen är så orättvis! 4 ungdommar som har hela livet framför sig. Usch det är så hemskt, så obeskrivligt! Ditt inlägg kom verkligen rakt in i hjärtat med dina kloka fina ord! Kramar

2012-02-01 @ 23:32:00
URL: http://ihuvudetpadendarfrida.blogg.se/
Postat av: Kajsa & Jonna

Fint skrivet, hemskt!! Men tror inte alla fick en återställare, snarare tankeställare ;)



puss pöllan

2012-02-02 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0